неделя, 22 февруари 2009 г.

Новини

Понякога си мисля, че библейската история за Вавилонската кула изобщо не се отнася за различните езици на народите, а за всеки отделен човек. Дори да говорим на един и същ език, пак не се разбираме.

...

От петък имам мазол на ръката, защото чистих натрупалия по тротоара сняг. И това беше най-хубавото, което ми се случи през деня.

...

Един възрастен мъж ми държа вратата, докато излизах от магазина.

...


Започнала съм да мисля по-бавно, но мисленето не е от нещата, които носят срам на майстора, ако са бързи.

...

Иска ми се да съм в планината сега.

...

Кокичетата растат смело и пеят птички. Да можеха и хората да се справят така добре.

...

След два дни в излизам в отпуск, макар и за кратко :)

5 коментара:

  1. Уважаема alice,
    Помислих си, че сте си загубИли ИнтернетО. Какво беше това радиомълчание, каква бе таз пауза???
    Повече да не се повтаря, защото ще се глобяваме!
    :)
    "Тас иска торта!"

    ОтговорИзтриване
  2. :)
    Абе нещо съм си изгубила, ама какво беше... Да се грижиш добре за Тас и много здраве на Серафимчо :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз да взема да се включа... защо не пишеш по-често, извини ме за нахалството:))?

    ОтговорИзтриване
  4. >"Дори да говорим на един и същ език, пак не се разбираме."

    Уви


    >"исленето не е от нещата, които носят срам на майстора, ако са бързи."

    Много добре казано.
    Макар че понякога се ядосвам, как не съм се сетил навреме...

    ОтговорИзтриване